Tuesday, January 26, 2010

me and tok ayah


pagi2 weekend bersantai bersama tok ayah.
:)

Wednesday, January 20, 2010

cantek tak?

Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Photo Tinks by WiddlyTinks.com

Monday, January 18, 2010

saya di teluk batik

mama buat upacara cecah kaki kat dalam air laut. saya sukeee...tapi ada rasa geli2 kat pasir tu.

saya cepat penat. ni pon puas tok ibu pujuk saya. saya kalau penat asik nak rengek2.

last2 tok ibu bagi saya susu. baru saya diam. =)

Thursday, January 14, 2010

sebelum saya tidor....











saya exercise kaki sket...
mulut saya bebel2.

lepas dah penat, baru saya jerit2 mintak susu.
kelam kabut mama saya buatkan susu saya.

=)

Monday, December 28, 2009

ceria bersama papa dan mama!






masa ni kami di kfc ayer tawar.
mama tengah tunggu kawan blog mama, auntie shasha datang.

sambil tunggu auntie shasha, kami bergambar dulu.
syiokkkk!!!

saya nak jadi superman!!!





saya dah 2 minggu asik angkat tangan tinggi2.
tapi, tak boleh nak ngiring2 jugak.

Thursday, December 24, 2009

drooling!




saya sangat suka mengences. (ayat org jawa)
tapi mama dan papa saya slalu lapkan air liur saya.

mama dah bising2 rambut mama banyak gugur sebab saya ngeces banyak sangat.
sabar ye mama, saya ngences sementara je ni.

tapi saya rasa ni sebab mama ngidam mee udang tak dapat2.
kan?